Td99aa | Sociale wetenschappen | Slangen, L. | Techniek: Leren door doen / Didactiek en bronnen voor de pabo | 2005 | HB, Baarn |
Td99aa | sociale wetenschappen | Lever, J. | Programmabasis leerplan biologie ten behoeve van het voortgezet onderwijs / Interimrapport | 1967 | KNAW, Amsterdam |
Td99aa | biologie divers (bv toxicologie) | Otto, S.P. & T. Day | A Biologist’s Guide to Mathematical Modeling in Ecology and Evolution | 2007 | Princeton University |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Coomans, B. | Over grenzen… / Eindverslag energieproject natuur, milieu en burgers | 2000 | IVN Zeeland, Goes |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Margadant-van Arcken, M.J.A. & M. Leentvaar | Natuur en educatie / Een praktijkbeeld | 1992 | Ministerie van LNV, Den Haag |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Wijffels, B. (red.) | De kroon op het werk / De rol van leerprocessen in het streven naar een duurzame samenleving / Essaybundel in het kader van het programma ‘leren voor duurzaamheid’ | 2002 | NCDO, Amsterdam |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Blanken, H. (red.) | Jaarboek Zeister Kring 99 | 2000 | NCDO, Amsterdam |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Maas Geesteranus, C. (red.) | Leven voor duurzaamheid / Een liber amicorum bij het afscheid van Douwe Jan Joustra uit het leren voor duurzaamheid (althans volgens eigen zeggen) | 2001 | LNV, Ede |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Wiel, H. v.d. et al. | Pareltjes voor de 21ste eeuw | 2000 | IVN, Amsterdam |
Te00aa | NME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling) | Anonymus | Toolkit leren voor duurzaamheid | 2000 | NCDO, Amsterdam |
Te00aa | sociale wetenschappen | Stevenson, R.B. et al. (red.) | International handbook of research on environmental education | 2013 | Routledge, New York Londen |
Te00aa | sociale wetenschappen | Leussink, E. et al. | Van schoolbioloog tot duurzame duizendpoot / Verleden, heden en toekomst van natuur- en milieueducatie | 2018 | Wageningen academic |
Te00aa | Sociale wetenschappen | Wals, A.E.J. (red.) | Social learning / Towards a sustainable world / Principles, perspectives, and praxis | 2007 | Wageningen Academic |
Te00aa | Sociale wetenschappen | Jarnet A. (red.) | A colloquium on the future of environmental education in a postmodern world? / Quel est l’avenir de l’éducation environnementale à l’ère du postmodernisme? | 2000 | Yukon College |
Te00aa | sociale wetenschappen | Hovinga, D. | Zonder bomen geen bos / NME en duurzaamheideducatie / deel 2 / Rapportage verworvenheden en kansen | 2004 | Universiteit Utrecht |
Te00aa | sociale wetenschappen | Hovinga, D. | Er hing een spiegel boven het water / deel 1 / Rapportage handreikingen voor NME-beleid | 2003 | Universiteit Utrecht |
Te00zz | NME en CDO overig | Houdt, J. van den | Leren professionaliseren / Scholingsoverzicht voor NME-beroepskrachten | 1999 | IVN, Amsterdam |
Te00zz | NME en CDO overig | Anonymus | Adressengids ten behoeve van de kaderleden | 2001 | IVN, Amsterdam |
Te00zz | NME en CDO overig | Baarsen, C. van (red.) | Professionals in natuur en milieueducatie / Een gids voor lokale en regionale NME-werkers in Nederland | 1997 | IVN, Amsterdam / SME Milieuadviseurs, Utrecht |
Te00zz | NME en CDO overig | Pentenga, H. et al. (red) | Adreswijzer Natuur- en milieu-educatie | 2000 | IVN, Amsterdam |