KNBcode Codenaam Auteur Titel Jaar Uitgever
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Wiebes, J.T. et al.Biologie-onderwijs in de tachtiger jaren / Publikatiefonds van het Bulletin voor het Onderwijs in de Biologie nr. 361982Publikatiefonds van het Bulletin voor het Onderwijs in de Biologie, Wassenaar
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Louv, R.Het laatste kind in het bos / Hoe we onze kinderen weer in contact brengen met de natuur2007Van Arkel, Utrecht
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Hettinga, G.Kind en natuur / Een handleiding voor jeugdbegeleiders1987Van Loghum Slaterus, Deventer
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Ploeg, D.T.E. van derKind, school en natuur / Didactische aanwijzingen voor het biologie-onderwijs op de basisschool1976Elsevier, Amsterdam Brussel
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Terry, M.Papiertjes prikken in het park / Onderwijs en milieubeheer1973Elsevier, Amsterdam Brussel
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Bulten, M. et al.Leren in een levensloop / Kwalitatief onderzoek naar jeugdervaringen die bijdragen aan betrokkenheid bij natuur en milieu2010Veldwerk Nederland, Orvelte / Wageningen Universiteit
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Margadant-van Arcken, M.Natuur en milieu uit de eerste hand / Denkbeelden, belevingen en leerwensen van dertien- tot achttienjarigen1994SDU, Den Haag
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Wals, A.E.J.Pollution stinks! / Young adolescents’ perceptions of nature and environmental issues with implications for education in urban settings1994Academic Book Center, De Lier
Te05aasociale wetenschappenMargadant-van Arcken, M.J.A.Dierenjuf / Natuureducatie en de relatie tussen jonge kinderen en dieren1988Universiteit Utrecht
Te05aaSociale wetenschappenHovinga, D.Van deadline naar lifeline / Natuur een groeiruimte voor kinderen2013Eigen uitgave, Leiden
Te05aaSociale wetenschappenStokking, A. et al.Tussen vraag en aanbod / Eindrapport van het evaluatieonderzoek naar de invoering van natuur- en milieu-educatie in het onderwijs (1991-1995) / ISOR-rapport nr. 96.231996ISOR, Utrecht
Te05aaSociale wetenschappenWitt, A. deVan Vervreemding naar verantwoordelijkheid / Over jongeren en natuur / Een onderzoek naar aanleiding van de vergrijzing van vrijwilligers in natuur- en milieuorganisaties2005Radboud Universiteit Nijmegen
Te05aaSociale wetenschappenCorcoran, P.B. & P.M. Osano (red.)Young people, education, and sustainable development / Exploring principles, perspectives, and praxis2009Wageningen Academic
Te05aaSociale wetenschappenHirsch, H. & A. van LoonLevende speelplekken / bomen in het middelpunt2016Bomenstichting, Amsterdam
Te05aaNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Schuurman, J., S. van Duijn & Y. van SarkYoung mentality en duurzaamheid / Praktische handvatten voor het communiceren met jongeren in de NME-sectorz.jr.Motivaction, Amsterdam
Te05baNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Boersma, K.Th. & J.C. SchouwTussen natuur en milieu / Uitgangspunten voor een didactiek van natuur- en milieu-educatie1988Instituut voor Leerplanontwikkeling, Enschede
Te05baNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)AnonymusNatuur- en milieu-educatie voor de basisschoolz.jr.IVN, Amsterdam
Te05baNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Daems, M. et al.Eindverslag NME-VO / Op weg naar duurzame ontwikkeling1989Rijksuniversiteit, Utrecht
Te05baNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Pieters, M. (red.)Deelleerplan NME-VO / Natuur- en milieu-educatie voor aardrijkskunde, biologie, natuur- en scheikunde in het voortgezet onderwijs, leerjaar 1-31989Rijksuniversiteit, Utrecht
Te05baNME en CDO (communicatie voor duurzame ontwikkeling)Pieters, M. (red.)Concept kernleerplan natuur- en milieu-educatie / Uitgangspunten en uitwerkingen / Een basis voor verdere deelleerplanontwikkeling1990Rijksuniversiteit, Utrecht
10767 resultaten.