How sustainable is environmental education? / An exploratory quantitative study on long-term impacts of environmental education in primary schools
Engels / 8 ingebonden bijlagen
Hoe duurzaam is NME? Een explorerend kwantitatief onderzoek naar de langetermijneffecten van Natuur- en Milieueducatie op basisscholen
8 ingebonden bijlagen samenvatting Engels
Educatief werk in bezoekerscentra in Nationale Parken en de daaruit voortvloeiende ruimtelijke en financiële consequenties / Advies
3 ingebonden bijlagen Brochure
Beslisboom Amerikaanse vogelkers / Bestrijden, uitfaseren, integreren en bos weerbaar maken
Inheemse bomen en struiken in Nederland / Bedreiging, behoud en herintroductie van inheems genenmateriaal
bijlage 1 ijst
Op weg naar het Paaseilandscenario? / De mens en zijn natuurlijke milieu in de 21e eeuw
Uit: Commissie Lange Termijn Milieubeleid van de Centrale Raad voor de Milieuhygiëne (1990), Het Milieu: denkbeelden voor de 21ste eeuw.
Hoe vreemd is natuur in Nederland? / Natuurbeelden van allochtonen
De leerling-vrijmetselaar / Een inleiding tot de vrijmetselarij, zoals deze wordt beoefend in de Orde van Vrijmetselaren onder het Grootoosten der Nederlanden
De Apeldoornse watermolens / In heden en verleden / De geschiedenis van alle watermolens in Apeldoorn en de omliggende dorpen Ugchelen, Wenum-Wiesel, Beekbergen-Lieren en Loenen
Gesigneerd door auteur Bijlage : 1 kaart