Hoe duurzaam is NME? Een explorerend kwantitatief onderzoek naar de langetermijneffecten van Natuur- en Milieueducatie op basisscholen
8 ingebonden bijlagen samenvatting Engels
Educatief werk in bezoekerscentra in Nationale Parken en de daaruit voortvloeiende ruimtelijke en financiële consequenties / Advies
3 ingebonden bijlagen Brochure
Valt er nog wat aan te rommelen in de klas? / Een bijdrage aan de didactiek van open leersituaties
Copie
Hoe vreemd is natuur in Nederland? / Natuurbeelden van allochtonen
Programmabasis leerplan biologie ten behoeve van het voortgezet onderwijs / Interimrapport
Environmental education and biodiversity / Rapport IKC Natuurbeheer nr. 36
Educatie voor duurzame ontwikkeling / Leren voor een ‘volhoudbare’ ontwikkeling
Depotnummer D/2008/3241/394
Levende speelplekken / bomen in het middelpunt
A colloquium on the future of environmental education in a postmodern world? / Quel est l’avenir de l’éducation environnementale à l’ère du postmodernisme?
Engels, Frans